sunnuntai 17. tammikuuta 2010

Korukurssin sato

Vihdoista viimein pääsin osallistumaan korukurssille. Olin aikani selannut alan kirjoja ja yrittänyt päästä itsenäisesti vauhtiin. Rohkeus aloittaa puuttui, kun en kirjoja jaksanut lukea niin juurta jaksaen, että olisin ymmärtänyt mitä pitää tehdä missä vaiheessa. Niin mitään ei sitten valmistunutkaan. Nyt kun minulle on kerrottu mikä on minkin pikkuosan tarkoitus olen päässyt vauhtiin. Ja tässä niitä nyt olisi.

Tässä kuvassa alla oleva on ihka ensimmäinen koruni, perhosella varustetun on koonnut tyttö ja minä auttanut lukkojen kanssa. Perhoskoru on tytön.


Tästä setistä tykkään, yksinkertainen malli.


Nämä korut on koonnut tyttö ja poika ja minä autellut lukkojen kanssa. Ja nämä ovat lasten omia. Pojalla oli ihan tylsää, kun tyttö väkersi korun kanssa, niin annoin puuhelmiä ja puuvillanarua ja siitä tuli ihan sopiva pojan koru. Suunnitteluntyön hän on myös itse hoitanut kuten tyttökin. Huomaan, että tykkäävät samanlaisesta järjestelmällisyydestä kuin minäkin. Kunpa tyttö tykkäisi siitä myös omassa huoneessa.

Olen hurahtanut...

2 kommenttia:

TeSa kirjoitti...

Ihana hurahdus!
Kauniita töitä ja jatkossa näemme aina vain enemmän, eikö vaan?

Katrir kirjoitti...

Kiitos, toivotaan näin. Ainakin työn alla on jo yksi ja mielessä sata.