torstai 15. tammikuuta 2009

Kirjoja

Viime aikoina olen lukenut ja lukenut. Välillä hyviä ja välillä huonoja kirjoja. Tähän väliin totean että sain alpaca neuleen valmiiksi, neule on tällä hetkellä pinnotuksessa joten ensi postauksessa kuvia siittä.

Siis olen lukenut.

Tässä osa luetuista, sisaruus kirja oli mieltä avartava kirja vaikka ei siinä ehkä mitään uutta ja ihmeellistä tullut esille. Poika raidallisessa pyjamassa oli mielestäni hieman naiivi, mutta helppo luetteva. Siitä on tulossa elokuvakin ehkä se on koskettavampi. Ja sitten terkkuja siskolle Marklund kirjan saat vihdoista viimein takaisin, tein sen! Sain luettua kirjan yhtenä yönä kun mies oli yöjalassa kaupungilla enkä sitten saanut nukkutuksi ennen kuin hän oli tullut kotiin.

Ne ihanat neuleet, oli yllättävän hyvä neulekirja. Ohjeita en ole kokeillut tehdä mutta siellä oli aikasta montakin ohjetta mitä olisi kiva tehdä.

Omakseni hankin Sofi Oksasen uusimman kirjan, jota en ole vielä lukenut. Moni on sanonut että se rankka kirja, saa nähdä miten on. Kirja-alesta on tullut ostettua myös kirjoja joten tule kesä lämmin. Saisi levittää viltin nurmikolle ja paistatella aurinkoa ja lukea.

Ja sitten olen tuhlannut, teeveekin jo kehottaa käyttämään rahaa. Olin ihan järkyttynyt mainoksesta. Minä olen nyt tältä kuulta tehnyt oman osuuteni. Sain vihdoista viimein printterin, kopio ja skannaa ominaisuudella. Sitten ostin stepperin, mutta se onkin kuntoilua varten ja oli edullinen. Ja sitten ostin sen pitkään himoitsemani käsilaukun, se vähän kirpasi mutta niin niin paljon sitä tahdoin ja mies sano tee mitä haluat ja se oli vaan niin ihana ja just mun näkönen. Nyt ei sitten ostella lankoja ennen kuin vanhat on tehty ja kangastakin on vaikka millä mitalla tekemättä. Ainakin yritän olla ostamatta, lupaan. Vaatteitakaan en voi hankkia ennen kuin stepperi alkaa tehota kehooni.

Olen ihminen joka saa huonon omantunnon just tälläsestä.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mullekin tulee huono omatunto, jos shoppaan jotain itselleni. Toisille voin kyllä ostella murheetta, mutta ite sitten syyllistelen. Langanostolakko on itelläkin päällä, vaikeeta se on kun uutuuslankoja kaupat täynnänsä!