keskiviikko 5. marraskuuta 2008

Kettu

Tänä aamuna tapahtunutta, olin lähdössä viemään poikaa eskariin. Poika totesi, että äiti meidän takapihalla on kettu. No joo, joo (koira minä ajattelin). Menin katsomaan ja kettuhan se. Poika sanoi, luulin ensin että se on naapurin koira, mutta sillä on ihan ketun häntä, kettu se on!

Lapsuuteni olen asunut maalla, ja vasta täällä kaupungissa asuessani olen kohdannut luonnon eläimiä. Hirvet, ketut, kyykärmeet, puput ja ihan kaikki omalla pihalla. Varmaan muille ei mikään ihme juttu mutta minulle on ihan ihmetyksen aiheita eikä aina niin ihania. Lapsethan tietty tykkää.

Että tälläistä, eikä kässy puolella tapahdu mitään. Pientä yritystä vain.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Oi miten komea kettu häntineen! Minä en ole nähnyt koskaan kettua luonnossa, vaikka olen maalta kotoisin.